دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • آموزش
  • پژوهش
  • فناوری اطلاعات
  • اساتید
  • دانشجویان
  • کارکنان
  • کتابخانه
  • EDO


وام مسکن
وام ضروری
وام ودیعه مسکن
وام ودیعه تحصیلی
وام ودیعه بیمه
وام دانشجویان ممتاز


فعالیت دانشجویی
وظایف دانش آموختگان
پرتال دانشجویی
کارشناس امور دانشجویی
اخبار امور دانشجویی
فرآیند


ارزشیابی
توانمند سازی
برنامه ریزی آموزشی
دانش پژوهی
فعالیت های دفتر توسعه آموزش
طرح راد


طرح درس اعضاء هئیت علمی
شبکه آموزش
فرم ها وراهنماها
کمیته اخلاق حرفه ای
کمیته پایش واعتبار سنجی
رضایت شغلی
فرم طرح درس

شرح وظایف

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 
 
AWT IMAGE
  • رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه
  •        تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه
  •        نگهداری و مدیریت شبکه
  •        بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی
  •        پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور و اسمارت برد
  •        نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه جامع و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه جامع
  •        پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه و واحد ها
  •        پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه و مراکز شامل (  اتوماسیون اداری چارگون ، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد و ....)
  •        خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار
  •        انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT
  •        مشاوره در زمینه IT   و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها
  •     بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده
  •          نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها
  •       همکاری در بررسی نیازمندیها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستمهای موجود
  •            بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی


کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 45 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر