دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • دفتر استعداد های درخشان
  • آزمایشگاه ها
  • معاونت ها
  • خدمات الکترونیک
  • مراکز تحقیقاتی
  • گروه های آموزشی
  • ارتقاء اعضای هیئت علمی
  • دفتر توسعه آموزش

مسئول واحد روابط عمومی دانشکده

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۲۲ | 


مسئول واحد روابط عمومی دانشکده

نام و نام خانوادگی  فاطمه سادات حسینی بهارانچی   

مدرک تحصیلی :دکترای تخصصی آمار زیستی

رتبه علمی : استادیار

تلفن ثابت :۸۶۷۰۴۶۲۳

فاکس :۸۸۶۲۲۷۰۷

ایمیل آکادمیک :hosseini.fsiums.ac.ir

ایمیل :  hosseini.mstatgmail.com
cv fa dr.baharanchi
cv En dr.baharanchi
                                              ORCID: http://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۳-۱۶۳۳-۲۶۳۵
                                                                  scopus Author ID:  ۵۶۰۱۴۰۱۸۲۰۰   
                                                                         ResearcherID: H-۷۳۰۱-۲۰۱۸
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=aJJinSoAAAAJ&hl=en

 شرح وظایف مشاور ریاست در مدیریت روابط عمومی

  1. تدوین و ارایه سیاست­های روابط عمومی منطبق با ماموریت های مصوب دانشگاه،
  2. الگوسازی نمونه های موفق روابط عمومی (ملی- بین المللی) در جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم،
  3. برنامه ریزی و اقدام به منظور گسترش و تقویت بیشتر ارتباطات درون – برون سازمانی دانشکده،
  4. برنامه ریزی و اقدام مبتنی بر نتایج ارزیابی شده به منظور گسترش ارتباطات برون سازمانی دانشکده با دانشگاه و نیز سایر دانشکده ها اعم از دانشکده های بهداشت داخل و خارج از کشور،
  5. انتخاب رویکردهای مناسب به منظور تبلیغ و ارتقاء دانشکده به عنوان یک عضو مسؤلیت‌پذیر،  مفید، اثرگذار، صاحب جامعیت علمی و ترجمان دانش در امور علم و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز بین سایر دانشکده های بهداشت داخل کشور،
  6.  برآورد، تهیه و تدوین برنامه و بودجه سالیانه روابط عمومی دانشکده،
  7. همکاری و مشارکت در برگزاری همایش ها و کنفرانس­های ملی و بین المللی، مراسمات و مناسبت های مختلف و برنامه­های جنبی آن در سطح دانشکده و دانشگاه،
  8. نظارت مستمر بر محتوای اطلاع رسانی­های منتشر شده و در حال انتشار به همراه تایید ریاست دانشکده،
  9. نظارت بر جمع آوری و گزارش نویسی کلیه اخبار و رویدادهای دانشکده و ارسال آن به روابط عمومی دانشگاه بر اساس اهمیت و فوریت
  10. پی­گیری انجام ماموریت های محوله از سوی روابط عمومی دانشگاه،
  11. تشکیل جلسات دوره­ای و نوبه­ای با ریاست دانشکده به منظور مرور اقدامات انجام شده و در دست اقدام و همچنین اولویت­بندی اقدامات آتی بر اساس برنامه سالیانه
  12. تصمیم گیری درخصوص نحوه اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات به مخاطب (وب سایت، پست الکترونیک، پیامک، ال­سی­دی، تابلوی اعلانات)
  13. توسعه و روزآمدسازی مستمر دانش و مهارت­های کارکنان روابط عمومی دانشکده در قالب شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز،
  14. تهیه گزارش عملکرد فعالیت­های واحد روابط عمومی دانشکده به همراه تایید ریاست دانشکده و ارسال آن به روابط عمومی دانشگاه،

دفعات مشاهده: 644 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر