همزمان با فرارسیدن ایام محرم ، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت، با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مشارکت خیرین ایستگاه صلواتی در محوطه دانشکده بهداشت برپا شد.
عضو هیئتعلمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به مخاطرات جدی برای سلامت کارگران پسماند از تدوین دستورالعملی برای معاینات پیش از استخدام و پایش دورهای سلامت آنان خبر داد و گفت: این دستورالعمل بر پایه نتایج یک پژوهش دانشگاهی در سال گذشته تدوین شده و اکنون در مسیر بررسی برای تبدیلشدن به لایحه در شورای شهر تهران قرار دارد.