شرح وظایف واحد اداره آموزش

اداره آموزش دانشکده بهداشت به سرپرستی سرکار خانم فرحناز قاسمی امور مربوط به خدمات آموزشی دانشکده را بر عهده دارد. سرکار خانم قاسمی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی (واحد رودهن) می‌باشند. ایشان در سال ۱۳۸5 فعالیت خود را در واحد آموزش دانشکده بهداشت دانشکاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند.


شرح وظایف رئیس اداره آموزش : فرحناز قاسمی

ایمیل آکادمیک:  ghasemi.far@iums.ac.ir

      Ghasemi4112017@gmail.com                  


ارجاع و پیگیری کلیه مکاتبات و مراسلات به کارشناسان اداره آموزش

بازبینی و تائید نامه ها و فرم های تایپ شده

شرکت در جلسات مربوط به واحد آموزش

پاسخ به موارد ارجاعی از سوی مسئولین دانشکده

ملاقات با همکاران و راهنمائی آنان در طول روز جهت حل و فصل مسائل و مشکلات دانشجویان

نظارت بر کلیه وظایف کارشناسان و کارکنان اداره آموزش

تشکیل جلسات با همکاران جهت تبادل نظر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات

نظارت برحسن انجام امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در هر نیمسال

نظارت بر حسن انجام امور مربوط به مهمانی، انتقالی و...

همکاری بادفتر توسعه آموزش

همکاری با گروههای آموزشی دانشکده

نظارت بر حسن اجرای امتحانات پایان ترم

دریافت گزارشات پیشرفت تحصیلی دانشجویان از کارشناسان در طول هر نیمسال و بررسی و انجام اقدام لازم

نظارت بر حسن انجام امور مربوط به فارغ التحصیلان

بررسی وضعیت تحصیلی فارغ التحصیلان

برسی و تایید گزارش فراغت از تحصیل دانشجویان

بررسی و تائید کلیه مکاتبات، فرم های متقاضیان ادامه تحصیل، فرصت اضافی و..

برقراری ارتباط مستقیم با رئیس و کارشناسان مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به منظور حل و فصل مسائل دانشجویان

برقراری ارتباط مستقیم با معاون آموزشی دانشکده در رابطه با مسائل آموزشی دانشجویان

همکاری با واحدهای حسابداری و اداری در رابطه با مسائل مربوط  به اداره آموزش

پذیرش دانشجویان در طول روز جهت حل و فصل مسائل و درخواست های امور آموزشی آنان

تشکیل و شرکت در جلسات شوراهای آموزشی و تحصیلات تکمیلی

تنظیم صورتجلسه های شوراهای آموزشی و تحصیلات تکمیلی

نظارت بر حسن اجرای دقیق مقررات و آئین نامه های آموزشی 

بررسی و نظارت بر انجام امور مربوط به ابلاغ های آموزشی و حق التدریس و...

انجام امور مربوط به سماء اعم از انتخاب واحد، حذف و اضافه،ثبت نمرات و...

برسی و نظارت بر انجام برنامه ریزی درسی

برسی و تایید ابلاغ های اساتید مشاور تحصیلی

ارتباط و همکاری با سایر دانشکده های دانشگاه و سایر معاونتهای دانشکده و دانشگاه

بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان اعم از مشروطیها، افت و...

راهنمایی کارشناسان گروهها در امور مربوط به دانشجویان

بررسی،تایید و ارسال دانشنامه ها

و پیگیری و انجام کلیه امور ارجاعی از معاونت آموزشی دانشکده و...

 



به موجب این ابلاغ شرح وظایف شما به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است تحت نظارت مقام مافوق با بهره گیری از تمام امکانات وظرفیتهای موجود در انجام امورمحوله وتامین رضایت ارباب رجوع کوشا باشید.


شرح وظایف خانم منیژه بابایی

 ➜دریافت دستور کارو برنامه از مقام مافوق

 ➜مطالعه قوانین ودستور العمل های لازم

 ➜رسیدگی به درخواستهای دانشجویان در زمینه انتقال، مهمان شدن ،تغییررشته ،انصراف دائم از تحصیل ، مرخصی تحصیلی ،بورس تحصیلی، وصدور کارت المثنی و....

 ➜ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری

 ➜ثبت اطلاعات دانشجویان جدید الورود مقطع دکتری در سیستم سماء

 ➜اقدام وتهیه پاسخ به  مکاتبات آموزشی از دانشگاه ویاسایر

 ➜تهیه وارسال کلیه مکاتبات آموزشی به دانشگاه ویا سایر

 ➜نظارت وکنترل انتخاب واحد ،حذف واضافه دانشجویان  و نظارت و پیگیری

 ➜برنامه ریزی درسی نیمسال تحصیلی جهت دانشجویان کلیه مقاطع

 ➜نظارت بر برگزاری منظم کلاسهای درس (انجام امور کلاس ها)

 ➜ارائه گزارش تشکیل کلاس ها به معاونت

 ➜صدور احکام کمک هزینه تحصیلی جهت دانشجویان دکتری تخصصی

 ➜انجام امور مربوط به حضور دانشجویان دکتری تخصصی(گزارشگیری و اعلام مدت حضور به مدیران گروههای آموزشی مربوط و پیگیری دریافت تاییدیه حضور از مدیران گروه)

 ➜اعلام لیست کمک هزینه دانشجویان به امور مالی دانشکده

 ➜نظارت وپیگیری بروضعیت تحصیلی دانشجویان

 ➜پیگیری وثبت نمرات دانشجویان توسط اعضای هیات علمی با گزارش گیری از سیستم سماء

 ➜تهیه نامه های اساتید راهنما ومشاور

 ➜آماده سازی پرونده های دانشجویان وفارغ التحصیل نمودن آنها طبق مقررات

 ➜تائید دانشنامه ها

 ➜تهیه دعوتنامه های دفاع از پایان نامه دانشجویان  ونظارت بر برگزاری جلسات آن 

 ➜دعوتنامه های آزمون جامع دانشجویان  ونظارت بر برگزاری جلسات آن 

 ➜تهیه نامه های اشتغال به تحصیل ، کارآموزی ،کارورزی

 ➜جمع آوری اخبار واطلاعات آموزشی جهت انعکاس  در سایت دانشکده طبق مقررات

 ➜تهیه وتنظیم آماردانشجویان

 ➜جمع آوری و تنظیم اطلاعات لازم در زمینه امور آموزشی

 ➜تهیه و تنظیم طرح ها و برنامه های آموزشی

 ➜انجام امور مربوط به ارتقاء هیئت علمی

 ➜عضو کمیته فرآیند نویسی دانشکده

 ➜عضو کمیته اعتباربخشی موسسه ای

 ➜رابط شورای امر به معروف و نهی از منکر

 ➜انجام سایر امور محوله

 


 به موجب این ابلاغ شرح وظایف شما به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است تحت نظارت مقام مافوق با بهره گیری از تمام امکانات وظرفیتهای موجود در انجام امورمحوله وتامین رضایت ارباب رجوع کوشا باشید

 

شرح وظایف خانم سمیرا دامن خورشید
 

 ➜دریافت دستورکار و برنامه از مقام مافوق

 ➜مطالعه قوانین ودستور العمل های لازم

 ➜ثبت نام دانشجویان جدیدالورود کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

 ➜ثبت اطلاعات دانشجویان جدید الورود در سیستم سماء

 ➜رسیدگی به درخواستهای دانشجویان در زمینه انتقال، مهمان شدن ،تغییررشته ،انصراف دائم از تحصیل ، مرخصی تحصیلی ،بورس تحصیلی، وصدور کارت المثنی و....

 ➜اعلام اسامی دانشجویان مشروط، ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند

 ➜اقدام وتهیه پاسخ به  مکاتبات آموزشی از دانشگاه ویاسایر

 ➜تهیه وارسال کلیه مکاتبات آموزشی به دانشگاه ویا سایر

 ➜نظارت وکنترل انتخاب واحد ،حذف واضافه دانشجویان

 ➜نظارت وپیگیری بروضعیت تحصیلی دانشجویان و ارسال اخطار به دانشجویان

 ➜پیگیری وثبت نمرات دانشجویان توسط اعضای هیات علمی با گزارش گیری از سیستم سماء

 ➜آماده سازی پرونده های دانشجویان وفارغ التحصیل نمودن آنها طبق مقررات

 ➜تائید دانشنامه ها

 ➜تهیه نامه های اشتغال به تحصیل ، کارآموزی ،کارورزی

 ➜جمع آوری اخبار واطلاعات آموزشی جهت انعکاس  در سایت دانشکده طبق مقررات

 ➜تهیه وتنظیم آماردانشجویان

 ➜ارسال معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول

 ➜لغو معافیت تحصیلی پس از فارغ التحصیلی

 ➜کارشناس امور مربوط به نظام وظیفه و تایید اولیه مشمولین

 ➜کارشناس استعداد درخشان

 ➜نماینده معاونت آموزشی در پدافند غیر عامل

 ➜مسئول امتحانات دانشکده

 ➜مسئول سامانه حق التدریس اساتید

 ➜مسئول ابلاغ اساتید داخلی و مدعو

 ➜مسئول رسیدگی به پرونده های فارغ التحصیلان قدیم

 ➜وانجام سایر امور محوله

 


به موجب این ابلاغ شرح وظایف شما به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است تحت نظارت مقام مافوق با بهره گیری از تمام امکانات وظرفیتهای موجود در انجام امورمحوله وتامین رضایت ارباب رجوع کوشا باشید..

شرح وظایف خانم هاجر تسلیمی

 دریافت دستور کارو برنامه از مقام مافوق

 مطالعه قوانین ودستور العمل های لازم

 ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد

 ثبت اطلاعات دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد در سیستم سماء

 درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبلی

 رسیدگی به درخواستهای دانشجویان در زمینه انتقال، مهمان شدن ،تغییررشته ،انصراف دائم از تحصیل ، مرخصی تحصیلی ،بورس تحصیلی، وصدور کارت المثنی و....

 اعلام اسامی دانشجویان مشروط، ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند

 ارسال درخواست فرصت تحصیلی اضافی دانشجویان

 اقدام وتهیه پاسخ به  مکاتبات آموزشی از دانشگاه ویاسایر

 تهیه وارسال کلیه مکاتبات آموزشی به دانشگاه ویا سایر

 نظارت وکنترل انتخاب واحد ،حذف واضافه دانشجویان

 ارسال درخواست تمدید سنوات نظام وظیفه

 لغو معافیت تحصیلی پس از فارغ التحصیلی

 پیگیری و اخذ تعهد محضری دانشجویان جامعه نگر و مکاتبه با محل کار

 اقدام وتهیه پاسخ به  مکاتبات آموزشی از دانشگاه ویاسایر

 تهیه وارسال کلیه مکاتبات آموزشی به دانشگاه ویا سایر

 نظارت وکنترل انتخاب واحد ،حذف واضافه دانشجویان

 نظارت وپیگیری بروضعیت تحصیلی دانشجویان و ارسال اخطار به دانشجویان

 پیگیری وثبت نمرات دانشجویان توسط اعضای هیات علمی با گزارش گیری از سیستم سماء

 چک کردن کارنامه  دانشجو و مقاله و چک کردن فرم درخواست دفاع با فرم پروپوزال

 تهیه دعوتنامه های اساتید راهنما ومشاور پایان نامه دانشجویان  ونظارت بر برگزاری جلسات آن 

 آماده کردن صورتجلسه دفاع

 اخذ فرم ها وفایل پروپوزال چک کردن فرمهای پروپوزال

 ارسال فایل پروپوزال به اعضای شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده

 آماده کردن حکم اساتید راهنما ومشاوره دانشجویان

 اخذ تاییدیه استاد راهنما و اخذ CD از پایان نامه دانشجو و دادن فرمهای تسویه حساب و راهنمایی دانشجو جهت انجام تسویه حساب

 آماده سازی پرونده های دانشجویان وفارغ التحصیل نمودن آنها طبق مقررات

 تائید دانشنامه ها

 تهیه نامه های اشتغال به تحصیل ، کارآموزی ،کارورزی

 ارسال معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول

 چک کردن و پیگیری سایت ارزشیابی و انعکاس مشکلات و نواقص آن به معاونت مربوطه

 اطلاع رسانی و راهنمایی اساتید جهت انجام ارزشیابی اساتید

 اطلاع رسانی و راهنمایی دانشجویان جهت انجام ارزشیابی اساتید

 وانجام سایر امور محوله

 


به موجب این ابلاغ شرح وظایف شما به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است تحت نظارت مقام مافوق با بهره گیری از تمام امکانات وظرفیتهای موجود در انجام امورمحوله وتامین رضایت ارباب رجوع کوشا باشید.

 

شرح وظایف سرکار خانم مهرنوش نکته دان

 ➜دریافت دستور کارو برنامه از مقام مافوق

 ➜مطالعه قوانین ودستور العمل های لازم

 ➜ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دوره عالی MPH

 ➜ثبت اطلاعات دانشجویان جدید الورود دوره عالی MPH در سیستم سماء

 ➜درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبلی

 ➜رسیدگی به درخواستهای دانشجویان در زمینه انتقال، مهمان شدن ،تغییررشته ،انصراف دائم از تحصیل ، مرخصی تحصیلی ، و صدور کارت المثنی و....

 ➜اعلام اسامی دانشجویان مشروط، ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند

 ➜ارسال درخواست فرصت تحصیلی اضافی دانشجویان

 ➜انجام امور مربوط به بازگشت به تحصیل دانشجویان اخراجی دوره عالی MPH تهیه گزارش وضعیت تحصیلی و ... و ارسال به دانشگاه

 ➜اقدام و تهیه پاسخ به  مکاتبات آموزشی از دانشگاه و یا سایر

 ➜تهیه و ارسال کلیه مکاتبات آموزشی به دانشگاه و یا سایر

 ➜نظارت وکنترل انتخاب واحد ،حذف واضافه دانشجویان

 ➜نظارت و پیگیری بروضعیت تحصیلی دانشجویان و ارسال اخطار به دانشجویان

 ➜پیگیری و ثبت نمرات دانشجویان توسط اعضای هیات علمی با گزارش گیری از سیستم سماء

 ➜چک کردن کارنامه دانشجو و مقاله و چک کردن فرم درخواست دفاع با فرم پروپوزال

 ➜تهیه دعوتنامه های اساتید راهنما و مشاور پایان نامه دانشجویان  و نظارت بر برگزاری جلسات آن 

 ➜آماده کردن صورتجلسه دفاع

 ➜اخذ فرم ها و فایل پروپوزال چک کردن فرمهای پروپوزال

 ➜ارسال فایل پروپوزال به اعضای شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده

 ➜آماده کردن حکم اساتید راهنما و مشاوره دانشجویان

 ➜اخذ تاییدیه استاد راهنما و اخذ CD از پایان نامه دانشجو و دادن فرمهای تسویه حساب و راهنمایی دانشجو جهت انجام تسویه حساب

 ➜آماده سازی پرونده های دانشجویان و فارغ التحصیل نمودن آنها طبق مقررات

 ➜تائید دانشنامه ها

 ➜تهیه نامه های اشتغال به تحصیل ، کارآموزی ،کارورزی

 ➜جمع آوری اخبار و اطلاعات آموزشی جهت انعکاس  در سایت دانشکده طبق مقررات

 ➜تهیه و تنظیم آماردانشجویان

 ➜انجام امور مربوط به اعتباربخشی بخش جذب هیأت علمی و جمع آوری و بروز نمودن مستندات به صورت سالانه


  به موجب این ابلاغ شرح وظایف شما به شرح ذیل اعلام می گردد. مقتضی است تحت نظارت مقام مافوق با بهره گیری از تمام امکانات وظرفیتهای موجود در انجام امورمحوله وتامین رضایت ارباب رجوع کوشا باشید.

شرح وظایف خانم عاطفه حاجیان

 دریافت دستور کار و برنامه از مافوق

تفکیک نامه ها، بایگانی به همراه اسناد، اوراق، مدارک ( شامل: بایگانی فیزیکی و بایگانی تصویری )

اسکن مدارک لازم جهت بایگانی تصویری

انجام کلیه پرینت ها و کپی لازم جهت بایگانی فیزیکی و راکد

حفظ و نگهداری پرونده ها   

کپی و اسکن برای اعضای هیئت علمی

تشکیل زونکن، لیبل گذاری و درج اسامی برای پرونده های راکد( شامل فارغ التحصیل ها، اخراجی ها، انصرافی ها، و...)

تحویل پرونده ها به کارشناسان درخواست کننده

ضبط و جایگزینی اوراق مربوط در پرونده ها

طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی آنها مستندات

تشکیل پرونده های پایان یافته با اجازه سرپرست مربوطه و ارسال به بایگانی راکد

ضبط و نگهداری به ترتیب هر یک از زونکن ها و تهیه و تعیین فهرست، اسم و شماره برای هر یک از پرونده ها

تشکیل پرونده برای دانشجویان جدیدالورود ( فرآیند کامل یک تشکیل پرونده تا رسیدن به قفسه بایگانی مربوطه)

تایپ صورتجلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و ویرایش های لازم طی آماده شدن کامل آنها

تعویض و یا مرمت پرونده های فرسوده و یا آسیب دیده دوره های گذشته

مکاتبات مربوط به دانشجویان

تهیه خبر و ارسال به مافوق

رسیدگی به برگزاری کلاس ها ، حضور و غیاب اساتید ، هماهنگی برای تشکیل کلاس ها و برنامه های خارج از کلاس ها

رسیدگی به کلاس ها از نظر کمی و کیفی و چک کردن سیستم هایشان

رسیدگی به سایت واحد آموزش (گرفتن بک آپ یا ارسال تغییرات ایجاد شده به مافوق)

ارسال گزارش مربوط به تشکیل کلاس  ها

صدور احکام اساتید راهنما و مشاور پایان نامه های دانشجویان کلیه مقاطع

 



Template settings