چشم انداز، اهداف و ماموریتهای روابط عمومی
➜برنامهریزی و بکارگیری شیوههای مناسب به منظور انعکاس اهداف، فعالیتها، برنامهها، توانمندیها و مواضع دانشکده
➜برنامهریزی به منظور ایجاد یک روابط عمومی الکترونیک برای هدایت و مدیریت افکار عمومی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشکده،
➜تقویت هر چه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان، اعضای هیات علمی و مسئولین و دانشجویان دانشکده،
➜زمینهسازی به منظور برقراری ارتباطات موثر بین کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان با مسئولین دانشکده،
➜گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرات و دیدگاههای مخاطبین و رسانهها در زمینه فعالیتها و ارایه به ریاست دانشکده ،
➜برقراری ارتباط مستمر با واحد روابط عمومی دانشگاه و روابط عمومی سایر دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی داخل و خارج کشور به منظور معرفی پتانسیل های دانشکده و نیز ارایه دستاوردها،
➜نظارت بر رعایت اصول اخلاق حرفهای در ایجاد روابط مبتنی بر آیین نامه روابط عمومی دانشگاه.
➜نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی،
➜الگوسازی،
➜ارتباط سازی ساختاری و سازمانی،
➜انجام فعالیت توانمندسازی،
➜اطلاع رسانی،
➜تبلیغات،
➜انتشارات،
➜روابط عمومی الکترونیک،
➜تشریفات و مناسبت ها،
➜فعالیت مستندسازی،
➜افکارسنجی،
➜پژوهش،
➜آموزش.