http://soh.iums.ac.ir/جلسات-دفاع/بررسی-و-مقایسه-تاثیر-دو-روش-آموزش-گروه-همتایان-و-آموزش-مربی-محور-بر-ارتقای-آگاهی،-نگرش-و-عملکرد-دانش-آموزان-دختر-مقطع-ابتدایی-شهرکرد-در-زمینه-تفکیک-پسماند-از-مبدا
آموزش همتایان و آموزش مربی محور بر ارتقای آگاهی، نگرش، عملکرد و مشارکت دانشآموزان دختر شهرکرد در زمینه تفکیک پسماند از مبدا انجام شد. روش کار: در این مطالعه نیمه تجربی، 6 مدرسه ابتدایی دخترانه در شهرکرد به طور تصادفی از بین...
01/11/02 08:42