برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام محرم در دانشکده بهداشت
همزمان با فرارسیدن ایام محرم ، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت، با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مشارکت خیرین ایستگاه صلواتی در محوطه دانشکده بهداشت برپا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در ماه محرم، ایستگاه صلواتی در محوطه دانشکده بهداشت برپا شد و از مهمانان سفره حضرت پذیرایی به عمل آمد.این ایستگاه صلواتی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت، با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مشارکت خیرین دایر شد. در این برنامه فرهنگی و معنوی، با توزیع چای و خرما از حاضران پذیرایی شد.برپایی این ایستگاه صلواتی در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی، زنده نگه داشتن شعائر حسینی و گسترش فضای معنوی در محیط دانشگاهی انجام شد.
کامنت